verplicht-aanmelden-stappen

Verplicht aanmelden in 3 stappen:

Verplicht aanmelden in 3 stappen

Zo eenvoudig regelt u dat

Bent u werkgever in de sector onderwijs en overheid? Dan gaan uw werknemers pensioen opbouwen bij ABP. Dat is een mooie arbeidsvoorwaarde. U regelt in 3 stappen en binnen 3 dagen de pensioenaangifte. Start de aanmelding direct online.

Stap 1. Online aanmelden

Meld uw organisatie binnen 5 minuten online aan. U heeft daarbij uw KVK-nummer en RSIN nodig. 

Regelt u het als administratiekantoor? Houd dan ook de contactgegevens van uw klant en uw eigen KVK-nummer bij de hand.

Na uw aanmelding krijgt u binnen 3 werkdagen een link om de aanmelding af te ronden.

Stap 2. Aanmelding afronden

Klik op de link in de e-mail om uw aanmelding te voltooien zodat u snel kunt starten met de pensioenadministratie voor uw werknemers.

 

  • u gaat naar het Selfservice Werkgevers Portaal
  • log in met eHerkenning EH3
  • vul de gevraagde gegevens aan   

Stap 3. Pensioenaangifte starten

Na controle, krijgt u een bevestiging dat de aanmelding is voltooid en u kunt starten met de voorbereiding van uw eerste pensioenaangifte.